CI_NSwitch_TriangleStrategy_KeyVisual.png
Determine the fate of three powerful kingdoms in TRIANGLE STRATEGY, a tactical RPG presented in stunning HD-2D on Nintendo Switch. In this deep, branching story, guide Serenoa Wolffort and his faithful companions through strategic battles and arduous moral choices. Will you espouse virtuous morality, unwavering liberty or pragmatic utility? To each their own convictions.
Three mighty powers rule over the continent of Norzelia, each controlling a vital resource.
…and the bountiful Norzelia river brings flourishing trade to the Kingdom of Glenbrook.
Constant feuds over these resources eventually ignited into a great conflict known as the Saltiron War, which brought the mighty nations to their knees.
Hostility ceased when a fragile truce was formed, and over the following years the realm experienced a time of peace. The three nations have joined together in a mining venture, while Serenoa, the heir to the most powerful high House in the Kingdom of Glenbrook, is set to wed Frederica of Aesfrost to further strengthen ties between the nations.
Yet, it seems this peaceful era may be at an end when the Archduke of Aesfrost suddenly attacks the Kingdom of Glenbrook.
It falls upon the young lord Serenoa and his noble companions to protect not only House Wolffort and the Kingdom of Glenbrook, but the future of the continent itself.
A brave, honorable young man trained well by his father, the renowned warrior Lord Symon. Though he lacks experience in the ways of the world, he possesses a fair, earnest heart.
Younger prince of Glenbrook, and Serenoa’s closest friend. He is cheerful, fearless, and free-spirited. Confident in his own abilities, he has doubts about his elder brother’s aptitude for ruling a nation.
In service to House Wolffort since his youth, he is a trusted advisor to Lord Symon. A brilliant strategist who offers support from the shadows and always acts in his house’s best interests, he is often seen as cold-hearted by others.
House Wolffort’s taciturn, stoic spy. She is both Benedict’s adopted daughter and his right-hand woman. Her mastery of martial arts and covert operations make her the ideal candidate for reconnaissance and contacting relevant parties.