Taiko no Tatsujin: Rhythmic Adventure Pack
From the past to the future, Don-chan sets out on a great adventure that will transcend time and space and save the world from mysterious occurrences around the world in "Taiko no Tatsujin: Rhythmic Adventure Pack".
He tells you his friend Ticky has been abducted by someone named Professor Timedyne.
Will Don and his friends be able to retrieve the Ooparts successfully and save the world?!
The library consists of over 130 songs, including 6 newly added titles such as “Pretender” by Official Hige Dandism and “Gurenge” from Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba!