Added Online Play* for certain games and Local Couch Play
The games are based on the characters and themes from on the 80's children's cartoon and comic book series, The Teenage Mutant Ninja Turtles. The game often takes place in a fictionalized New York city, in the sewers, inside futuristic enemy bases and even across time itself! Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection will be available on Nintendo Switch in 2022!