Tengoku Struggle -Strayside-
From the team that created Olympia Soirée comes a comedic battle fantasy set in a place where the living and the dead mingle, and sinners are pitted against each other in eternal battle.
Rin Enma, adopted daughter of the king of the underworld, has been tasked with tracking down and recapturing a group of escaped sinners.
Accompanying her on her journey are four sinners hand-picked by her father. Will Rin succeed in her mission… and will she discover love?