Isaac has discovered a labyrinth beneath his own house, filled with monsters, power-ups and unimaginable treasure. Can he survive the physical challenges and psychological trials of a world he never made?
The Binding of Isaac: Afterbirth+ is a dungeon-crawling shoot-'em-up that’s literally a different game each and every time you play it! The randomly-generated maps are built with over 11,000 unique room configurations, each populated with a nearly endless variety of enemies, items, challenges and secrets!