The Legend of Heroes: Trails from Zero
Lloyd Bannings returns to his hometown to follow his late brother's footsteps and join the Crossbell Police Department. However, he finds himself assigned to a ragtag new division called the Special Support Section, which performs odd jobs and helps people in need. But he and his new teammates slowly discover that their vibrant city hides a dark criminal underbelly...as well as a few terrible secrets.