The Legend of Legacy HD Remastered
Take charge of your tale in The Legend of Legacy HD Remastered! Join seven adventurers as they explore the mysterious land of Avalon while pursuing their own unique journey.
Experience classic RPG combat with a twist! Victory relies on how you manage formations and instruct specific combat roles to gain an upper hand on the battlefield. You can also utilize the ancient power of the elementals by forging contracts mid-battle to call down powerful skills! Track your journey as you go, and when you’re in need of a rest, return to the continent's lone city to revitalize your crew.
Each route has a one-of-a-kind narrative. Immerse yourself in the unique stories of each hero, learn their motivations, and unveil the secrets of Avalon in this exciting RPG adventure!