Papa Smurf has decided to organize an exceptional party!
To do so, he asks all the Smurfs to get involved with the preparations to make the party unforgettable!
In party-game mode, gather your friends and family for Smurf-tastic hours of fun through 50 mini-games inspired by the cheerful spirit of the Smurfs.
In adventure mode, dive into a thrilling journey filled with quests, meet over 100 iconic Smurfs, and explore 10 different regions, from the Smurfs’ Village to Gargamel's territory.