Tin Hearts
Behind every brilliant invention, hides an incredible story. From members of the team that brought you Fable, comes Tin Hearts – an immersive puzzle adventure game wrapped in a powerful tale of love and compromise.
Guide a troop of mischievous tin soldiers through a magical toy-filled world using a variety of whimsical and inventive contraptions to bounce, shoot and glide them to their goal. March through 40+ levels of time-bending, soldier-routing riddles, forge new paths for your toys to follow, and solve increasingly elaborate puzzles to unravel the emotional, thought-provoking story, of Albert J. Butterworth, a genius inventor of Victorian times.
EMBARK ON A TRAIL OF PUZZLES: Control toy cannons to clear the way ahead, bounce to new heights using trampoline drums and manipulate balloon inflating machines to help the soldiers reach their destination!
EXPLORE A MAGICAL WORLD: Feel like a child in a toy store as you immerse yourself in a magical, alternate-timeline Victorian universe full of nostalgic warmth and charm.
MANIPULATE TIME: Pause, fast-forward and rewind time to change the outcome of your actions and complete increasingly intricate puzzles.
ENJOY THE MEMORABLE SOUNDTRACK: Take your time working through the relaxing puzzles and enjoy the poignant soundtrack, from award-winning composer Matthew Chastney, whose credits include trailers for ‘JOKER’, 'Chernobyl', and 'Bridgerton'.
FROM THE DEVELOPERS OF FABLE: Tin Hearts is brought to life by former members of the exceptionally talented Lionhead Studios development team, responsible for the critically acclaimed Fable series.