Spin and smash through the colourful, chaotic worlds of Tin & Kuna. Explore levels filled with puzzles and peril. As Kuna collects power crystals, he obtains special abilities; jumping higher, catching fire, and attaching to magnetic objects to rescue Tin. Use all your skills and abilities to bring the world into balance and defeat Chaos!
Best friends Tin and Kuna are messing around one day when they discover a mysterious orb. Kuna accidentally cracks it open—oops!—unleashing evil spirits who take possession of poor Tin. Kuna will need all his speed and skill to rescue Tin, and together they must rebuild the orb and contain the chaos terrorising their tiny planetoid.