Tiny Troopers: Global Ops
Attention! The Tiny Troopers are BACK in Global Ops, a fast-paced arcade twin-stick shooter!
Your mission? Lead an elite squad of battle hardened specialists through an epic campaign of 40+ missions across 6 theatres of war!
Take your troopers into explosive battles through scorching deserts - dense, sweltering jungles and the coldest of frozen tundras!
Complete objectives and earn XP to upgrade your troopers’ weapons, rank, and abilities in HQ. Customize their appearance with new uniforms, heads, skin tones and accessories, or increase their survivability and effectiveness in battle!
Your enemies are well equipped, organised and ready for a fight! Encounter the Troopers deadliest foes yet, with advanced AI controlling hordes of drones, insurgents and PMC’s - alongside intense boss battles!
Troopers always answer the call of duty! Tackle a wide range of objectives including VIP rescues, elimination missions, search & destroy and wave based survival!
Adapt on the battlefield with additional side and hidden objectives to discover and complete!