10 years ago, a colossal earthquake devastated Tokyo and changed the lives of its inhabitants forever. The city has since been rebuilt and life has slowly returned to a semblance of normalcy.
However, behind the veil of this newly rebuilt metropolis lies another world, one with a sinister secret. The earthquake that originally destroyed Tokyo was actually caused by the emergence of a mysterious and lethal shadow world known as Eclipse.
Now, action must be taken to thwart the legions of Eclipse and ensure the protection of peace!