Touhou Kobuto V: Burst Battle
Jump into the world of Touhou and unleash bullet-hell upon your enemies in the 1v1 shoot-'em-up Touhou Kobuto V: Burst Battle!
Touhou Kobuto V: Burst Battle is a bullet-hell battle game that takes place in the Touhou universe. Take control of one of nine Touhou characters and eliminate your opponent using bullet-hell patterns, melee attacks, or spell cards!