Train Life : A Railway Simulator
For the first time in a railway simulator, you are the driver and the company manager!
Drive your passengers or goods across 10 countries and explore the countryside, towns, forests and mountains of Europe from your cab. Each locomotive has its own characteristics (power, braking, etc.), which you need to learn to control them expertly, while following the railway signs and adapting to the weather conditions.
As well as driving trains, you need to operate a successful company. Create your own company; buy and maintain your trains; hire conductors and give them new contracts; explore new routes; and optimize your Passenger and Freight activities. Make the right choices to earn money and grow your business!
Adapt your driving to the weather conditions and the time of day to prevent accidents, day and night, through downpours and blizzards!