Train Valley 2: Community Edition
Build railroads, upgrade your locomotives, and keep your trains on schedule without delays or accidents to meet the ever-growing demand of the cities and industries in your tiny valley. Take your railroad company from the days of the Industrial Revolution and into the future, meeting the needs of the valley's cities and industries. So if you’ve ever wanted to solve complex logistics and transportation problems, fancied yourself as a bit of a train mogul, or you just love solving puzzles - there is a lot for players both new and old.
Even if you’ve never played the original, there’s a lot to do in Train Valley 2: Community Edition!
Train Valley 2: Community Edition not only includes the DLCs Passenger's Flow, Myths & Rails and Editor's Bulletin, but also a selection of 158 community made levels.