Truck and Logistics Simulator
Dive into the progressive career mode and accomplish challenging missions to buy new vehicles, upgrade your vehicle fleet and take on the real heavy loads. Pull off dangerous off-road missions with loads as big as a 21 tonnes articulated loader that will push your driving skills to the limit. Master each unique vehicle and use them to their fullest potential to maximize your income and driver experience to become the biggest logistics company in town.
Become an expert in fragile cargo missions that require special care. Load, drive and deliver carefully without damaging the cargo to gain a higher reward. Maneuver vehicles onto your trailers for vehicle transport missions. Attach trailers to your vehicles to increase cargo capacity, repair your vehicles in maintenance areas and fill up your vehicles’ fuel tanks at the gas stations.