Two Point Hospital: JUMBO Edition
With over 3 million happy players, find out why Two Point Hospital is a healthcare phenomenon! Take your hospital-building business experience to the next level, with four huge expansions and two additional DLCs, all bundled into an extraordinary Jumbo Edition that's bursting at the seams with LOADS OF STUFF!
The best-value bundle yet! Jam-packed with new content that new and old players alike will love! Includes the base game + four premium expansions + two item packs. Traverse the vast reaches of Two Point County, with 27 hospitals in a variety of areas – from the snowy lands of the Bigfoot DLC, to the tropical climes of Pebberley Island. Includes over 189 bizarre illnesses, a huge array of cure machines bursting with personality, and loads and loads of items to place in your hospitals!
Build up a hospital from nothing to a masterpiece as you design the most beautiful – or functional – healthcare operation in the whole of Two Point County.
Optimise your hospital design to increase patient (and cash) flow, arranging corridors, rooms and waiting areas to your exact specifications. Expand your hospital to multiple buildings as you look to get as many patients through the door as possible.
Place decorative and functional items around your hospital to improve its prestige, lower patient boredom, increase happiness and keep those end of year awards flowing in.
Don’t expect Two Point County to be populated with your usual types of patients. In this world, you’ll experience all kinds of unusual illnesses; from Light-headedness to Cubism – each requiring their very own special type of treatment machine.
Diagnose illnesses, build the right rooms to handle them, hire the right staff, and then get ready, because curing just one of these illnesses is just the beginning.
Once you’ve conquered an illness, research improved cures and machines and turn your hospital into an unstoppable healthcare juggernaut.