Unicorn Overlord
From the masterminds that brought 13 Sentinels: Aegis Rim and Odin Sphere, ATLUS x Vanillaware presents the rebirth of tactical fantasy RPG. Fight against fate and embark on a royal adventure to regain your reign alongside trustworthy allies.
Unicorn Overlord combines the timeless tactical RPG genre with overworld exploration and innovative battle system for a unique epic fantasy experience in the iconic Vanillaware style.