VASARA Collection
For the very first time, highly acclaimed Japanese Arcade Shoot’em Ups, Vasara and Vasara 2, are made available to the whole world via this package: VASARA Collection!
Science Fiction meets History in these arcade classics which take place in an alternate timelime Feudal Japan where technologically advanced weaponry and equipment are a reality, and heroes use flying motorcycles with amazing firepower and fierce melee weapons to destroy their enemies.
Fight against warships, battle tanks, giant robots, evil soldiers and rogue Samurais to prevent 1600s Japan from being taken over by tyrannical forces.