Vegas Party
Played as a race, the goal is to reach the end of the Strip before anyone else. Manage your token account in 10 minigames, avoid the dangers like twisters and earthquakes, take advantage of your gaming skills and your good luck, trust no one and forget the meaning of the word "mercy" because it does not apply here!