Warhammer 40,000: Boltgun
Load up your Boltgun and plunge into battle headfirst! Experience a perfect blend of Warhammer 40,000, classic, frenetic FPS gameplay and the stylish visuals of your favourite 90’s retro shooters.
Play a battle-hardened Space Marine on a perilous mission across the galaxy, as they battle against the Chaos Space Marines and daemons of Chaos.
In glorious boomer shooter style, unleash your devastating Space Marine arsenal as you blast through an explosion of sprites, pixels and blood. Run, jump and charge across huge levels to shoot, shred and slice the worst heretics across the galaxy!