Cross the finishing line riding a unicorn! Wildshade: Unicorn Champions is a racing game for the whole family in which you are transported to a magical and colourful world. Win all the tournaments to unlock the rarest mounts, breed them to create the champion of your dreams and become the best horserider in the fantasy world of Wildshade.