Local multiplayer with up to 4 players
Winter Games 2023 is an exciting sports game in a modern 3D guise. The player can prove his/her athletic abilities in ten dynamic winter sports disciplines, for example, ski jumping, biathlon, ski cross, skeleton, or super-G. Set off on the hunt for records, best times, and trophies. Besides the individual disciplines there are also ready-to-play cups to choose from in which several disciplines can be played one after the other, and customized competitions you can put together yourself. Play alone against AI or compete in local multiplayer mode against up to three friends in an exciting winter sports duel.