New Display features to suit modern hardware. An interactive documentary about Worms Armageddon alongside a museum timeline charting the history of the series. Also included is a fully playable version of the game for the world's most popular retro handheld.
Use over 55 classically weird and wonderful weapons and tools including Earthquake, Freeze and French Sheep Strike.
Over 30 custom and comedy sound banks (including stiff upper lip, Cyberworms and more).
Beloved features from the multi-player mode: Handicapping (add or deduct energy for a team), Allied Teams (team up with others to target another player), ‘Worms Disease’, Home Runs and many, many more.