Traverse the haunting world of Yomawari: Night Alone as a young girl searches for her sister, or share in the terror facing schoolgirls Yui and Haru in Yomawari: Midnight Shadows. Uncover the mysteries plaguing a rural Japanese town, hide from the things lurking in the night, and maybe get home alive...