■Classic RPG Excitement Remastered
Additional features include multiple versions of the sweeping soundtrack, accessibility options, and brand-new character illustrations, making Ys Memoire the definitive edition of the acclaimed masterpiece.
Experience the old-school action RPG combat the Ys series is known for, with added difficulty options and quality-of-life enhancements like “Turbo” mode, as you fight your way through a memorable fantasy world.
Ys Memoire features all-new “Refined” character illustrations throughout the game, but players who want the original experience can switch to the “Classic” versions at a whim.
Newly recorded voice acting for Adol Christin, including an opening narration that sets the stage for adventure, gives new depth and gravity to the famous hero.
Well-regarded for its outstanding soundtrack, this version features three different iterations of the epic score (Original, PC-8801, and X68000) for players to choose from, all remastered in high-quality audio.