Ys VIII: Lacrimosa of DANA journeys onto Nintendo Switch!
When his ship sank, the adventurer Adol drifted to a deserted island inhabited by vicious creatures that have evolved in many different ways. To survive, Adol must gather the survivors and build a base. As his adventure progresses, so too will his base.
Adol, who fights for survival, and the mysterious Dana, who appears in his dreams… Two souls separated by time and space will change the course of history.