Yum Yum Cookstar
Stir, fry, chop and bake your way through over 70 recipes in an energetic new cooking competition hosted by Chef Yum Yum.
A culinary artist as well as a fan of unicorn food, Chef Yum Yum introduces creative dishes with vegetarian variants including Rainbow Waffels, Unicorn Smoothies, Sushi Burritos and French Toast Layer Cake. Three fully voiced judges with distinct personalities rate your cooking with comedic lines written by National Lampoon writers.
Take on oodles of game modes in four difficulty levels, a Daily Challenge and judge-curated Invitational Tournaments with the possibility to unlock numerous kitchen and appliance customizations.