Zombie Army Trilogy
Zombie Army Trilogy is a pulse-pounding third person shooter with three epic campaigns, a heart-pumping horde mode, and intense horror action.
In the dying flames of World War II, a legion of undead super soldiers threaten to overwhelm the whole of Europe. Fight alone or team up to save humanity from the zombie menace!
Battle through three epic campaigns across 15 demon-infested missions. Play solo of fight back to back in online or local wireless co-op for 2-4 players. Dare you take on the challenge?