As Sonic the Hedgehog, put a stop to Dr. Eggman’s (AKA Dr. Robotnik) mechanical machinations in Sonic the Hedgehog 2! Originally released for the Game Gear, Sonic’s best friend Tails and all of the island's animals have been captured by Dr. Eggman! Now Sonic must rush through winding zones and battle waves of Badniks in order to save them.