Cybernator
In the near future, nations fight over dwindling resources. As Jake, soldier for the Pacific States, you must lead a deadly mission with your Cybernator Assault Suit through seven stages of run-and-gun action.
As you progress, power up your weapons like the Vulcan cannon, punch and missiles. Each level has new objectives that may require your suit’s special abilities like roller-dash and flying modes.