Donkey Kong has been kidnapped by the evil Kaptain K. Rool, who demands DK’s banana hoard as a ransom. But there’s no way the Kongs are going to give it up that easily!
In this pirate-themed sequel to the hit Donkey Kong Country, guide Diddy and Dixie Kong through eight wild worlds of comical action across the Kremling-infested Crocodile Isle.
Discover secrets, learn new abilities, meet new Kong family members and take the reins of new animal buddies such as Squitter the Spider and Rattly the Rattlesnake.