Donkey Kong Country 3: Dixie Kong's Double Trouble
Donkey Kong and Diddy have been captured by the Kremlings, so it's Dixie Kong and new sidekick Kiddy to the rescue!
In the final part of the classic Donkey Kong Country trilogy, take control of Dixie and Kiddy, and use their unique abilities to traverse treacherous terrain, seek out elusive Banana Birds, and defeat the Kremlings' new master, KAOS.
Featuring familiar and new animal buddies, two-player team and contest modes, and even more impressive graphics, Dixie Kong's Double Trouble is double the fun!