Mario’s Super Picross
This Super NES version of the popular ‘picture crossword’ game was originally released only in Japan and features hundreds of relaxing yet challenging brainteasers.
Each Picross puzzle consists of a numbered grid of tiles which reveal a picture when correctly chiselled away. In Mario’s main mode, a wrong move means losing time. However, in the more difficult Wario mode, mistakes are not shown... so be careful! Also, a friend can help by joining in with a second controller.