Get ready to grapple with 12 outrageous wrestlers and bring on the beat down! Wield the massive power of Asteroid, the lightning-fast strikes of Viper, the underhanded attacks of Phantom and many more kings of the ring!
With its robust grappling system and more than 50 moves to master, Natsume Championship Wrestling delivers some of the deepest and most realistic wrestling action of the 16-bit era! Test your might against the crafty AI, or compete with up to four players in exhibition, tag team, and round robin matches.