Pac-Man made his puzzle game debut in the pulse-pounding Pac-Attack. This quirky, fast-paced Super Nintendo puzzler tasks you with keeping the screen clear of falling blocks and ghosts, and Pac-Man well-fed!
Every so often Pac-Man will appear, and will move across and down the screen; so you must get the ghosts lined up for him to munch. He will keep eating ghosts until he hits a dead end, so you need to plan quickly and carefully to clear all the ghosts.
There are three game modes to choose from: 1 Player Normal Game, 2 Player VS Game and the challenging 1 Player Puzzle Game.