Pop'n TwinBee Rainbow Bell Adventures
The cutesy characters from the classic Pop'n TwinBee blast out of their shoot 'em up world and hit the ground running in this acclaimed Super NES platformer.
An evil warlord is trying to conquer the universe, so TwinBee and friends must save the day. Play as TwinBee, WinBee or newcomer GwinBee, and battle through challenging stages using numerous punching, jumping and special weapon skills, before taking down each giant boss.
Play solo or co-operate with a friend, or duke it out between yourselves in the head-to-head battle mode!
This game on Wii U Virtual Console is the European version of the game, which was optimised originally by the developer to offer gameplay and music speed similar to the Japanese version. Demos and animations may run at PAL speed. The aspect ratio has been corrected for this release.