Along with a revolutionary combo system, it introduced new characters alongside the original cast. In addition to Ryu, Ken, Chun Li et al., take control of four brand new combatants in thrilling head-to-head gameplay.
Choose T. Hawk and his unmatched strength, Dee Jay's unrivalled kickboxing ability, the furious kung fu of Fei Long, or drill your rivals with the deadly Cammy!