Imagine a glowing magic crystal. As you gaze into it, an intense force pulls you in and causes a blackout. You pinch yourself, but you don't wake up. You're caught in a fantastic world of unearthly beauty and deadly demons. Here, countless evil forces confront you. Your only ally is your loyal pet dragon.
Pass through 30 worlds in search of the Magic Goblet. There's no way out of this strange nightmare...until you find it.