The chase is on, to catch a master thief. He’s fast, sneaky and runs rings around the cops. No bank is safe from…you!
In classic arcade action game LOCK’N CHASE you must dash around the maze-like bank vaults, grabbing all the coins while avoiding the guards. As you progress, the banks get bigger and the riches become greater, but the guards get tougher, too. Fortunately, snatching a diamond means the law can’t touch you, for a short time at least. You know what they say: no risk, no reward!