Grab your trusty whip and slash your way through all three Indy classics in this no-holds-barred adventure. If it happened in the movies, it happens here: the giant boulder from Raiders of the Lost Ark, the mine-cart chase from Temple of Doom, the three trials from Last Crusade, René Belloq and Colonel Vogel – it's three times the action, all in one fully loaded game.