SHOCK TROOPERS
Shock Troopers is a military-themed action game, which was first released in 1997. The characters are internationally renowned mercenaries assigned to rescue Dr. George and his granddaughter who have been kidnapped by an organisation calling themselves the Bloody Scorpions. In the game you have the option of forming a team of three out of the eight total mercenaries, or going solo in Lone Wolf Mode. The route you choose at the beginning affects the development of the game, allowing you to enjoy original gameplay time after time. You can also play with two players!