Space Invaders -The Original Game-
Experience one of gaming's iconic franchises in this perfect rendition of the arcade classic! Take aim at the field of invaders relentlessly marching towards you. Move quickly but carefully, and use the shields for protection as you avoid missiles fired by the aliens. Try to destroy all of them before they reach the bottom of the screen! Further enhance the nostalgia by choosing from several modes that simulate different versions of the arcade game (such as upright cabinet or black and white). Or, if you want to prove your superior skills to a friend, try the brand-new VS mode and see who can stop the alien menace the quickest! All in all, this is pure classic gaming at its best, now with no coins required!