Dual Core
Dual Core is a vibrant, futuristic twin-stick shooter with a strong focus on local co-op multiplayer.
It's 2147 and the human colony on Europa has suffered a terrible fate. Rebooting after hibernation, two super-intelligent AI cores awake to find themselves installed within a couple of old security drones. Their attempts to uncover what occurred may end up becoming a lower priority than merely surviving.
Story mode sees you battle through a ton of handcrafted levels as you attempt to shed light on the calamity that befell the colony. Arcade mode is a straight-up arena shooter where you battle wave after endless wave of the alien horde, while Versus mode pits you against up to three friends or computer-controlled opponents.