SturmFront - The Mutant War Übel Edition
It is the year 1984 and it is the end of the world as we know it. A great plague, wrought by human hands, devoured all known life and puked forth a new and foreign kind of creature: the mutants. The evils that escaped this Pandora’s box, still loyal to the alien genes within their flesh, could not be controlled by humans. Our extinction is upon us!
Dr. Hartmuth Griesgram, a heartbroken and eccentric scientist who is responsible for the creation of synthetic humans, activates his accursed human manufactory one last time to unleash his ultimate creation and his final hope: the prototype SturmFront battle unit. A flawless cyborg engineered for war.
You play as Siegfried von Hammerstein, a unique semi-organic battle unit whose only purpose to exist is to kill and destroy.