amiibo Touch & Play: Nintendo Classics Highlights
Experience classic NES and Super NES games with amiibo Touch & Play: Nintendo Classics Highlights, exclusively for Wii U! Using the power of amiibo, this free download opens up a world of 8 and 16-bit Nintendo demos, including Super Mario World, F-ZERO, The Legend of Zelda and many more!
Games are randomly allocated when you scan your amiibo for the first time, so you never know what you’re going to get! All amiibo are compatible, and stacks of classic gaming moments await, so you can try scanning different figures – the more your collection grows, the more vintage Nintendo action you can enjoy!
You can download amiibo Touch & Play: Nintendo Classics Highlights for free – it’s like swapping cartridges on a NES or Super NES, only on Wii U!