ONE PIECE Unlimited World Red
Set sail for the New World and join the Straw Hat Pirates for a fun-filled, action-packed adventure! Encounter familiar enemies, master many moves and show off your skills at the Battle Coliseum in ONE PIECE Unlimited World Red on Wii U!
As Luffy and friends continue on their journey to discover the mythical treasure One Piece, they befriend a cheerful yet mysterious raccoon named Pato, who has the ability to transform leaves into anything that is drawn upon them. The Straw Hat Pirates decide to help Pato on his mission to “meet someone” – only to be led to the Forgotten Island, where everybody except Luffy is kidnapped by an evil pirate known as The Red Count! With Pato’s help, can Luffy rescue his crew and uncover The Red Count’s plot?
Play as favourite characters from the Straw Hat crew, including Usopp and Chopper, each with their own signature abilities, and take part in epic battles from the One Piece series against the likes of Crocodile, Rob Lucci, Caesar Clown and many more! To stand any chance in battle, you’ll need to get to grips with a range of special skills and learn flashy combos to dodge and outwit your foes. You can also strengthen your team to enhance your chances: chat with teammates to build bonds and improve teamwork, or collect materials and craft items to give you a helping hand!
If the trials prove too tough to go it alone, join up with a friend in co-operative multiplayer and take heavy-duty enemies to task as a duo! You can also test each other’s might in local multiplayer battles, or if you prefer to play more peacefully, friends can take a break together to fish, catch bugs, mine, cook and explore the world.
In the all-new Battle Coliseum Mode, fight relentlessly to reach the upper ranks against swathes of strong opponents. Put your fists up for heated arena brawls as 20 playable characters, including Fujitora, Boa Hancock and the entire Straw Hat crew, and challenge the diabolical Donquixote Doflamingo! However you choose to play, there’s plenty of fight in ONE PIECE Unlimited World Red on Wii U!