DRAGON QUEST SWORDS: The Masked Queen and the Tower of Mirrors
Grab your sword and embark on an epic adventure to prove yourself a true warrior in Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors. Exclusive to Wii, Dragon Quest Swords casts you in the role of a young boy about to mark his sixteenth birthday by taking the Walk of the Worthy – a trial of strength undergone by all young Avalonian men.
Before long, you will be caught up in an incredible quest that sees you battling hordes of dangerous enemies with your trusty blade. And thanks to the power of Wii, swinging that blade in battle is a simple case of taking a real swipe with your Wii Remote!
All the action is controlled with the Wii Remote, with navigation around your environment determined by the +Control Pad. Around every corner you will discover amazing characters and surroundings that are brought to life by rich manga style art and a sweeping soundtrack.
You will also discover fun mini-games that have you attempting to catch fast-flying darts with your shield, slashing at slime monsters for bonus items and more! Become the hero of your people and learn to walk in the footsteps of true warriors in Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors.