Harry Potter and the Order of the Phoenix
Can Hogwarts survive a most damaging scandal? After Harry’s recent encounter with Lord Voldemort is misrepresented to the wizarding community, Harry and his friends become caught in the middle of a power struggle between the Headmaster, Albus Dumbledore, and the Minister for Magic, Cornelius Fudge. With the young wizards unprepared by the school to battle the dark forces threatening them, Harry takes the lead and prepares his friends for an extraordinary battle between good and evil that lies ahead. Will it be the final battle?
With a stylus as their wands, players will journey with Harry through a Hogwarts never seen before, with hidden passages that will expose the school’s magical secrets. Players can interact with everything they come across in Hogwarts and cast spells with the stylus to try and unlock Hogwarts’ secrets. Not only can players take the role of Harry, for the first time they can play as Sirius Black and Dumbledore himself.