LEGO Indiana Jones: The Original Adventures
Head off on the adventure of a lifetime and assume the role of the world’s most famous archaeologist in LEGO Indiana Jones: The Original Adventures for Wii. Playing as all-round action hero Indy, you’ll revisit famous locations from the Indiana Jones movie trilogy - uncovering ancient secrets and laughing in the face of danger every step of the way.
Featuring iconic scenes from Indiana Jones and The Raiders of the Lost Ark, The Temple of Doom and The Last Crusade, LEGO Indiana Jones takes you to the heart of the epic blockbusters and invites you to overcome the odds as only Dr. Jones can!
Use Indy’s whip to attack or disarm foes, activate levers or swing over gaping chasms as you embark on a quest that takes you from the jungles of South America to the mountaintops of India. With more than 60 playable characters to unlock and the ability to piece together all-new LEGO heroes, LEGO Indiana Jones will keep you coming back for more of its unique tongue-in-cheek action.
Prepare to relive some of the big screen’s greatest moments on Wii with the block-busting LEGO Indiana Jones: The Original Adventures!